- Zależy nam, aby turyści goszczeni byli w godnych warunkach. Ważne jest również to, aby pierwsze miejsce, do którego często kierują się podróżni, było tak interesujące i atrakcyjne, jak oferta turystyczna Inowrocławia - przyznaje prezydent Inowrocławia Ryszard Brejza.
Wnętrze informacji turystycznej będzie przede wszystkim odświeżone kolorystycznie. Biel została połączona z szarością i elementami drewna. Odpowiedni klimat nadadzą także podświetlane elementy. Na jednej ze ścian, za szkłem umieszczony zostanie fragment mapy Inowrocławia z oznaczonymi atrakcjami turystycznymi. Na innej ścianie przewidziano miejsce na napis promocyjny i nowe logo Inowrocławia.
Projekt wnętrza informacji turystycznej przygotowała Monika Kopacz z firmy NOEMA Design.
Oni dostali się do Europarlamentu
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?